Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Lepsze traktowanie klienta kluczem do sukcesu

20-05-2014, ostatnia aktualizacja 20-05-2014 16:00

Chyba nie ma w Polsce przedsiębiorstwa, które w komunikacji z klientem nie posługiwałoby się hasłami mówiącymi o wysokich standardach dbałości o konsumenta. Mimo tak daleko posuniętych deklaracji wydaje się, że popularny slogan „Nasz klient – nasz pan”, jeszcze kilkadziesiąt lat temu znaczył więcej niż obecnie. Niestety, w naszym kraju dbałość o klienta wciąż pozostawia wiele do życzenia, a rodzimi przedsiębiorcy w tej kwestii wciąż tkwią w czasach siermiężnej PRL.

Źródło: ROL